flickornaohlsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Ohlsson - 3 mars 2011 23:34

Godnatt, nu har jag pluggat klart och är jätte trött. Klart slut.

ps. Fysik är tråkig. Ja, lite smått obegripligt.



  

Aldrig förut har någon fattat så lite under så lång tid. /Hanna

Av Ohlsson - 3 mars 2011 20:45

Tjenare alla pigga vältränade! (och inte vältränade givetvis) ^^

Nu har jag precis kommit hem från ett grymt jobbigt intensiv pass på spinningen. Fyför vad jobbigt det var! Men nu är det avklarat.


Nu väntar duschen på mig och sedan en kopp te/lite mackor till kvällsmat. Får ta och kolla upp om det går någonting som är värt att se på tv ikväll. Måste dessutom plugga vidare på fysiken nån timme till.


Ha det riktigt bra! Uppdaterar nog mer senare ikväll.

..Glöm nu inte att fira den avklarade torsdagen med någonting gott från skafferiet/frysen framför tv:n/datorn/brasan!


  

Bilden är tagen i min webb-cam innan idag, när jag precis hade kommit hem från skolan.

 

/Hanna

Av Ohlsson - 3 mars 2011 17:15

 

New york fashion week.

 

 

  

 



 

Insperation i stora lass. Bilderna är från New york fashion week och berättar en snabb historia för oss om vårens trend.

  

Jag skulle vilja sammanfatta det såhär efter att ha läst några oberoende texter och sett massvis med bilder: Mycket färg, starka färger, mönster & höga klackar. Vad tycker ni?  I love it!

 

/Hanna

Av Ohlsson - 3 mars 2011 16:30

  

  


SKÅNEMEJERIERS CITRON FIL!


Det känns som jag har käkat den filen ända sedan tidernas begynnelse, och då skämtar jag inte.

Den är hur god som helst och spelar på en helt egen nivå.

Jag brukar käka den tillsammans med antingen K-special eller Kellogs Frostis. Den starka citron smaken bara älskar jag!


Den rekommenderar jag verkligen till alla som inte provet den.

(Förutsatt att du gillar citron smak).


/Hanna


 

Av Ohlsson - 3 mars 2011 16:15

Nämen tjenare på er alla!

Här sitter jag och är nyss hemkommen från skolan. Det har varit en väldigt normal dag med väldigt normala ''vardagliga händelser''.

Men men, det kan vara fint det med!


Nu sitter jag och har precis käkat mellanmål (dagens viktigaste mål, haha) inte för att jag brukar vara speciellt hungrig, men i alla fall!


Nu ska jag lyssna klart på en gammal låt som jag nyss hittade i mobilen (Låten hittar ni längre ner) och ladda om inför 1-2 timmars intentivt fysik pluggande.


Sen ikväll så blir det träning! Härligt, eller? Nja.. det vet jag inte. Men behövligt i alla fall! Ha det suveränt alla!




/Hanna



Av Ohlsson - 2 mars 2011 15:45


  


Igår innan jag skulle springa till bussen så kom jag på att jag inte hade tagit någon ''Dagens outfit'' bild. Så istället fick det bli lite ''Dagens outfit + Out wearing!'' I hope it will be okey.


Svart halsduk - Accent

Skinn jacka - Vero moda

Väska - Friis & Company

Jeans - ONLY

Rosa polo tröja - H&M

Svart linne - H&M

/Hanna

Av Ohlsson - 2 mars 2011 15:30

 

Hej och förlåt för den dåliga dåliga uppdateringen igår!

En kompis som jag inte har träffat på länge mötte jag upp direkt efter skolan, sedan sov hon här tills idag.


Det var i alla fall riktigt kul/trevligt/undrbart att träffa henne igen!

Med henne är allting så naturligt och avslappnat, härligt!

Vi snackar om livet/drömmar, går promenader, nördar spel på mobilerna, tittar på film/fikar och bara umgås!

Vi behöver inte göra så mycket för att ha kul och skratta.

 

Men nu är det onsdag och jag har precis kommit hem från skolan.

Inte för att jag är så värst hungrig men ska ändå sticka ner och ta någonting att käka för att sedan sätta mig med FYSIKEN.

Nationella proven kommer bara närmre och närmre för varje dag som går..


  

Bilden är från promenaden igår. Det är så otroligt mycket is över havet.

Undra hur många år det kommer dröja innan det blir så här igen?

Vi var ända ute på kanten, livrädda för att isen skulle spricka. ^^






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är vi som är flickorna Ohlsson och vi heter (till väster) Louise född 1996 och(till höger)Hanna född 1995.

I vår blogg så skriver vi om vår vardag på två helt olika platser, men också om: tankar, mode, resor och annat roligt.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards