flickornaohlsson

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

''PAUSE OVER''

Av Ohlsson - 18 mars 2011 17:00

Ja, nu är det nya tag som gäller.

Bloggen har legat nere sen i måndags kväll på grund av insperations och ork brist, men nu kör vi igen!

 

Nu är det äntligen fredag, härligt va? I think so.

Känner mig jävligt glad på något konstigt sätt!

 

''VAR GLADA FÖR ALLT NI HAR!''

 sluta stör dig på allt som du skulle vilja ha!

 

Man är så jävligt lyckligt lottad. Fast man inte tänker på det!

Jag har två föräldrar  (som bor tillsammans) som jag aldrig bråkar med som jag har världens bästa relation till. Jag har en bror som jag har ståt nära som en tvlilling genom hela livet på grund av att det bara är 13 månader mellan oss. Har aldrig behövt vara ensam.

Jag har fem riktigt nära kompisar som jag älskar och litar på som jag alltid kan snacka med! Jag har aldrig behövt uppleva mobbning.

Jag och min familj bor i ett stort hus bara 2-3 minuters cykling från havet. Mina föräldrar har båda en inkomst och bidrar med pengar varje månad så att jag och mina vänner kan ha kul.

Jag längtar till skolan och har i stort sätt alltid kul i skolan.

Jag är jätte nöjd med mina lärare och har bra betyg.

Mina föräldrar har alltid funnits där för mig och stöttat mig i allt.

Jag är i stort sätt aldrig sjuk, är inte allergisk mot någonting och har ingen sjukdom eller förhinder i vardagen.

 

Även om det känns jobbigt ibland, så försök att sikta in er på det som är bra i livet!

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

''Gör som jag gjorde en gång.

Jag ritade ett hjärta i handen och varje gång jag fick syn på det

så tänkte jag på någonting som det slog för''.

 

/Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 19 mars 2011 17:00


Äntligen lördag och nu jävlar ska vi ha kul, har haft en lång vecka med massor av prov och nu ska det firas att det är över. Ska hoppa in i duschen strax och sedan kommer en vän hit. Vi gör oss i ordning/käkar, taggar med musik och skvaller. Innan ...

Av Ohlsson - 14 mars 2011 22:45


  INSPERATION!   ''Tilly skirt'' - Bubbleroom.se 799:-   Visst är den underbar? Sommar, sommar, ge mig sommar! Snacka om kjol dröm! Rosa/vit spets kjol med rosa blommor på. Frågan är nu: ''Kan det bli mycket bättre?^^'' Svar: Nej. ...

Av Ohlsson - 14 mars 2011 22:45


Hej! Idag har bloggen verkligen fått lida men har verkligen inte haft någon tid över alls.   Gick i skolan tills tio över tre då jag stack hem med Daniela till mig. Sedan så rå pluggade vi hela eftermiddagen inför nationella provet i fysik som vi...

Av Ohlsson - 13 mars 2011 22:45


Denna bloggen är konstig och lite dryg. Men jag gillar den, och framförallt så gillar jag att skriva! Så den får vara kvar.   Louise som det egentligen var meningen att jag skulle dela denna bloggen med, bloggar ju typ aldrig, så det känns som mi...

Av Ohlsson - 13 mars 2011 18:30


Hej! Ja, min åsikt lyder enligt rubriken!   Vet inte riktigt varför jag tycker det, men jag brukar få mest gjort då. På söndgar pluggar jag, fixar och ordnar inför den kommande veckan, samtidigt som jag försöker ta vara på den ''sista'' lediga ...

Presentation


Det är vi som är flickorna Ohlsson och vi heter (till väster) Louise född 1996 och(till höger)Hanna född 1995.

I vår blogg så skriver vi om vår vardag på två helt olika platser, men också om: tankar, mode, resor och annat roligt.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards