flickornaohlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Ohlsson - 25 februari 2011 23:06

  

Jag skulle vilja avsluta denna fredags kvällen med att hissa ett applikations spel till bland annat Iphones, nämligen Doodle jump. 

 

Det är ett spel som jag kan sitta och spela hur länge som helst utan att tröttna. Jag och min bror brukar turas om att slå rekordet och fightas om första platsen. Jag tror spelet kostar 7 kronor och det är verkligen värt pengarna!

 

Bilden nedanför är tagen från internet och visar hur det ser ut när man spelar. Det gäller att ta sig uppåt och undvika alla faror på vägen.^^


  


/Hanna


Av Ohlsson - 25 februari 2011 20:43

Nu är jag hemma igen efter två grymma dygn hos Hanna :)

Let's dance sänds just nu men jag känner inte direkt någon dragningskraft till det.

Sparar mig till parlamentet och big brother istället ;).

Tyvärr så har jag inte alla fina bilder sen dagarna hos hanna, utan dom har hon eftersom det var hennes kamera som tog fotona.

Känner för att baka något men efter min nyttighet hos hanna med glass och hembakad kladdkaka så känner jag mig inte direkt super fit.

Ska träna lite senare ikväll har jag bestämt mig för, alltså typ sittups och sådana övningar, lär mig av en app på mobilen ;) haha.

När man kan vara ute utan ihjäl frusna tår så ska jag börja springa.

Skulle vilja ha ett promenadband men dom pengarna har inte fjortonåriga Louise ;). Så får bli motionscykeln i uterummet om något hehe.

Fast roligare att cykla på riktigt vilket jag verkligen gjorde i somras, om det var till någon nytta vet jag inte, men aja, roligare än att cykla på samma ställe utan att komma någonstanns ;). Skulle följt med Hanna på spinning innan idag men blev tyvärr inget av det, får bli en annan gång.

Nu släpper vi det tycker jag och så säger jag: "Ha en fin kväll :)"


Sitter och lyssnar på musik med mina mobilhörlurar, shit aldrig skådat bättre än dom :O mycket bättre effekt än högtalarna som står stela på skrivbordet, haha.

Av Ohlsson - 25 februari 2011 19:45

Första inlägget. Nu tycker jag att vi kör igång. Vad finns det för mening med att vänta?

 

Det är alltså jag som är Hanna och jag ser verkligen fram emot att få blogga av mig här och få chansen att dela med mig av min kunskap, om lite diverse saker. Just nu sitter Louise i en bil någonstans långt ute på vischan på väg hem från mig. Hon har varit här sen i onsdagskväll och vi har verkligen haft roligt.


Två avsnitt av Big Brother, bakat kladdkaka, sett på film, skapat denna bloggen, lagat mat, gått promenad, fotograferat och spelat buzz är bara några få saker av allt kul som vi har hunnit med.


Nu ska jag börja röja upp på mitt rum, det har en tendens att bli lite stökigt när flickorna Ohlsson spenderar 2 dygn tillsammans ;)



       

två fina ''behind the scene'' bilder från innan idag när vi skulle försöka fåtill en någorlunda okej header.






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är vi som är flickorna Ohlsson och vi heter (till väster) Louise född 1996 och(till höger)Hanna född 1995.

I vår blogg så skriver vi om vår vardag på två helt olika platser, men också om: tankar, mode, resor och annat roligt.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards