flickornaohlsson

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Nu : plugg & fika med musik - Hanna

Av Ohlsson - 8 mars 2011 17:10


Kom hem från skolan idag vid halv fyra tiden och har bara slöat vid datorn sedan dess. Är helt slut när jag kommer hem om dagarna!

Fast de sista månaderna i klass 9 är nog så för alla...


Nu ska jag i alla fall stänga ner datorn en stund och plugga.

Måste verkligen få det överstökat! Vad säger ni om jag säger:

Matte prov imorgon, tyska prov på torsdag i nästa vecka och fysik prov den 16:e? Jag säger: DAGS ATT BÖRJA! Det är inga små prov heller.


Någon mer än jag som också lite smått druknar i läxor?

Tänkte dela med mig av låten som går på repeat på min spotify just nu, innan jag sticker, nämligen ''Higher''!



Ha det bra så hörs vi ikväll! /Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ohlsson - 19 mars 2011 17:00


Äntligen lördag och nu jävlar ska vi ha kul, har haft en lång vecka med massor av prov och nu ska det firas att det är över. Ska hoppa in i duschen strax och sedan kommer en vän hit. Vi gör oss i ordning/käkar, taggar med musik och skvaller. Innan ...

Av Ohlsson - 18 mars 2011 17:00


Ja, nu är det nya tag som gäller. Bloggen har legat nere sen i måndags kväll på grund av insperations och ork brist, men nu kör vi igen!   Nu är det äntligen fredag, härligt va? I think so. Känner mig jävligt glad på något konstigt sätt!   ...

Av Ohlsson - 14 mars 2011 22:45


  INSPERATION!   ''Tilly skirt'' - Bubbleroom.se 799:-   Visst är den underbar? Sommar, sommar, ge mig sommar! Snacka om kjol dröm! Rosa/vit spets kjol med rosa blommor på. Frågan är nu: ''Kan det bli mycket bättre?^^'' Svar: Nej. ...

Av Ohlsson - 14 mars 2011 22:45


Hej! Idag har bloggen verkligen fått lida men har verkligen inte haft någon tid över alls.   Gick i skolan tills tio över tre då jag stack hem med Daniela till mig. Sedan så rå pluggade vi hela eftermiddagen inför nationella provet i fysik som vi...

Av Ohlsson - 13 mars 2011 22:45


Denna bloggen är konstig och lite dryg. Men jag gillar den, och framförallt så gillar jag att skriva! Så den får vara kvar.   Louise som det egentligen var meningen att jag skulle dela denna bloggen med, bloggar ju typ aldrig, så det känns som mi...

Presentation


Det är vi som är flickorna Ohlsson och vi heter (till väster) Louise född 1996 och(till höger)Hanna född 1995.

I vår blogg så skriver vi om vår vardag på två helt olika platser, men också om: tankar, mode, resor och annat roligt.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards